Zdrowe śniadanie z muesli i winogronem.

Mimo, że już od długiego czasu jestem ogromną fanką owsianki, to uważam, że odmiana czasem jest potrzebna. Dodając różne składniki (mam tu na myśli owoce, czy nasiona) można sobie urozmaicić owsiankowe śniadania, jednak raz na jakiś czas warto zacząć dzień od nieco innego dania. U mnie ostatnio było to śniadanie z muesli i winogronem. Ze składnikami jakoś mocno może nie poszalałam, bo w moim porannym posiłku znalazły się jak zwykle płatki owsiane (tyle że tym razem w formie muesli z jagodami goji), owoce, a także siemię lniane (od którego od jakiegoś czasu jestem chyba po prostu uzależniona ;)), jednak forma podania jest nieco inna niż zazwyczaj.

Although for a long time I am a huge fan of porridge, I think that sometimes we need the modification. We can diversify those kinds f breakfasts by adding different ingredients (I mean the fruit or seeds) but once in a while we can start the day from slightly different dishes. Last time I had a breakfast with muesli and grapes. Maybe it wasn’t any folly if we mean changing ingredients, because in my morning meal were oatmeal (but this time in the form of muesli with goji berries) as usual , fruit and linseed (which I am addicted for some time of ;)) but a form of serving was slightly different than usual.

śniadanie z muesli i winogronem.

Uwielbiam po prostu dania w kubkach, szklankach, słoikach. Ich wygląd od rana wprowadza mnie w świetny nastrój. Jak zacznie się dzień od czegoś zwyczajnie ładnego, to od razu staje się on lepszym! Stąd też czasem pojawiają się u mnie dania (zazwyczaj właśnie jakieś śniadanka czy desery) w tej właśnie postaci. Bo kto nie lubi jak coś smakuje, a do tego jeszcze ślicznie wygląda!?

Moje zdrowe śniadanie z muesli i winogronem składa się z warstw. Można znaleźć tam banana pod postacią musu, muesli bez cukru, za to z inuliną i jagodami goji, a także siemię lniane ugotowane na mleku bezlaktozowym i winogrona z własnego ogródka. Tak że dla każdego coś miłego!

Energia: 265 kcal
Białko: 7,5 g
Tłuszcz: 5 g
Węglowodany: 51 g
Błonnik: 4,5 g

Składniki:

1 banan
2 łyżki muesli z jagodami goji
1 i 1/2 łyżeczki siemienia lnianego
2/3 filiżanki mleka bez laktozy
garść winogron

  1. Siemię lniane zagotowujemy na mleku, a następnie gotujemy na małym ogniu do uzyskania konsystencji kisielu, co jakiś czas mieszając.
  2. Banana obiaramy, kroimy i blendujemy na mus.
  3. Winogrona myjemy i kroimy w ćwiartki.
  4. Wszystko układamy warstwowo w szklance. Kolejność ułożenia zależy od własnego widzimisię. U mnie: mus bananowy, siemię lniane na mleku, muesli, a na wierzchu pokrojone winogrono.

śniadanie z muesli i winogronem.

śniadanie z muesli i winogronem.

śniadanie z muesli i winogronem.

Przyjemności.

1 Comments

  1. Pingback: Francuski omlet z warzywami. - DlaPrzyjemnosci.pl | DlaPrzyjemnosci.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *