Musli owocowe bez cukru – na zdrowe śniadanko.

Nie wiem, jak Wy, ale ja uwielbiam śniadanie złożone z jogurtu i musli. Jakiś czas temu musiałam jednak zrezygnować z takiego rodzaju posiłków ze względu na to, że nie mogę spożywać cukru. Jasne, można samemu próbować wymyślać sobie mieszanki, jednak nie zawsze mamy rano czas, żeby obierać i kroić owoce, a dodatkowo komponować smaczny miks. Nareszcie na rynku pojawiło się musli bez dodatku cukru. Niedawno firma Sante wprowadziła musli Lo, które dostarczają zastrzyk energii i składników odżywczych, za to brak cukru powoduje obniżoną kaloryczność produktu.

musli owocowe bez dodatku cukru.

Od razu, kiedy tylko dorwałam te pyszności musiałam je wypróbować. Dodane do jogurtu – to jest to! Takie śniadanie mogę jeść codziennie. Nie dość, że szybkie do przygotowania, to jeszcze zdrowe i smaczne.

musli owocowe bez dodatku cukru.

Musli od Sante zawiera w swoim składzie płatki owsiane i pszenne oraz mieszankę owoców. Powiem szczerze, że pierwszy raz spotkałam się z dodatkiem suszonych daktyli i fig, które w tym przypadku nadają pyszny i słodki smak. Oprócz tych dwóch owoców w skład mieszanki wchodzą suszone morele, brzoskwinie, śliwki i rodzynki.

Możemy wybrać też drugi rodzaj musli Lo – z jagodami goji. Zamiast poprzednio wymienionych owoców zawiera suszone jabłko i rodzynki, a dodatkowo wzbogacone jest w płatki jęczmienne i orkiszowe.

musli owocowe bez dodatku cukru.

Nowe musli Lo zawiera inulinę, która zaliczana jest do rozpuszczalnego błonnika – poprawia pracę układu pokarmowego i obniża poziom cholesterolu. Redukuje także toksyczne metabolity i wspomaga wchłanianie wapnia. Inulina jest prebiotykiem stymulującym wzrost korzystnej flory bakteryjnej jelit.

musli owocowe bez dodatku cukru. musli owocowe bez dodatku cukru.

Na koniec dodam, że musli wzbogacone jest w fosfor, żelazo, cynk, miedź, magnez oraz kwas foliowy. Te makro- i mikroelementy są bardzo ważne dla naszego organizmu, ponieważ wpływają na jego funkcjonowanie.

musli owocowe bez dodatku cukru. musli owocowe bez dodatku cukru.

Przyjemności!

5 Comments

  1. Pingback: Krem marchewkowy z sokiem pomarańczowym i imbirem. - DlaPrzyjemnosci.pl | DlaPrzyjemnosci.pl

  2. Pingback: Owsiany omlet z jogurtem i owocami. - DlaPrzyjemnosci.pl | DlaPrzyjemnosci.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *