Kakaowa jaglanka z bananem.

Śniadania na słodko to coś, co tygryski kochają najbardziej :). Śniadanie jest niepodważalnie najważniejszym posiłkiem w ciągu całego naszego dnia. To właśnie wtedy dostarczamy sobie energii po nocnej głodówce, aby normalnie funkcjonować przez cały pracowity czas. Oczywiście nie możemy założyć, że śniadanie wystarczy i nic więcej jeść nie musimy, bo oczywiście musimy dostarczać organizmowi  składników energetycznych w regularnych odstępach czasowych. Jednak to właśnie śniadanie daje nam kopa od samego rana.

Przyznaję się bez bicia, że jak większość dzieci w wieku szkolnym, miałam problem z tym właśnie posiłkiem i moja mama miała niezłe wyzwanie co ranek, aby namówić mnie na zjedzenie choć kanapeczki. Jednak ku uspokojeniu mam, muszę przyznać, że jedzenie śniadań przyszło mi z czasem jakoś tak naturalnie i teraz to już nikt za żadne skarby nie wypchnie mnie z domu bez jedzenia.

Podstawą do rozpoczęcia przeze mnie dnia jest owsianka. Jednak zdarzają się u mnie wyjątki (zwłaszcza ostatnio, kiedy mam większą wenę  na śniadaniowe eksperymenty). Dziś takim wyjątkiem będzie kakaowa jaglanka z bananem. Niezwykle prosta do przygotowania, bo w zasadzie wystarczy nam widelec do jej zmieszania (no może jeszcze rondelek do ugotowania kaszy ;)).

A sweet breakfast is what tigers love the most :). Breakfast is unquestionably the most important meal of the whole of day. Thisi is the moment when we supply an energy after overnight fasting to function normally throughout your busy time. Of course, we can not assume that breakfast is sufficient and we don’t need anyhing else to eat, obviously we have to provide the body with energy components in regular intervals. But it is the breakfast what give us a kick in the morning.
I need to admit that like most of school-aged children I had a problem with this meal, and my mom had quite a challenge every morning to persuade me to eat something. But to calm down all mothers, I must admit that eating breakfast it came to me very naturally and now there is no way to push me out of the house without eating.
The basis of beginning my day is porridge. However, there are exceptions (especially recently I have more inspiration fot breakfast experiments). Today, this exception will be cocoa millet with banana. Extremely easy to prepare, because basically we use just fork to mix ingredients (maybe also a saucepan to cook porridge ;)).

Energia: 253 kcal
Białko: 5,5 g
Tłuszcze: 3 g
Węglowodany: 51 g
Błonnik: 3,5 g
kakaowa jaglanka.

kakaowa jaglanka.

Składniki:

2 łyżki kaszy jaglanej
1 łyżka kakao
1 banan
1 daktyl

kakaowa jaglanka.

  1. Kaszę gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu.
  2. Banana obieramy i kroimy. Daktyla rozdrabniamy.
  3. Wszystkie składniki mieszamy w misce i dokładnie rozgniatamy widelcem, aby powstała konsystencja musu.

kakaowa jaglanka.

kakaowa jaglanka.

kakaowa jaglanka.

kakaowa jaglanka.

kakaowa jaglanka.

kakaowa jaglanka.

Przyjemności.

1 Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *